وقتی میخندی زیباتر میشی

نوشته های شخصی

منم یک گنجشکک خیس...

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ


منم یک گنجشکک خیس

که شدم اسیر کولاک

 

من رو بنشون توی دستات

برف واز پرهام بکن پاک

 

بی پناهم بی پناهم  تشنه یک تکیه گاهم

کمکم کن تا نمیرم توی قلبت جا میگیرم

 

اگه توفان و تگرگه اگه دنیام پر گرگه

اما سایه ات یه حریره قلب تو اما بزرگه

 

تویی اون دست نوازش

روی پیشانی سردم

 چاره کن که دوباره

 آمده غم به سراغم

 

واسه من صدای گرمت

مثل رویای بهشته

تو بخوان که شب نمانه

من بشم رنگ فرشته

من و برگردان دوباره

به همون آسمان معصوم

نفسم داره میگیره

توی خیابانهای مسموم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰
reza hamidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی